Місяць: Жовтень 2018

Екскурсія “Кольори осіннього лісу”.

У своїй практиці намагаюся впроваджувати педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського.Привчаю своїх вихованців пильно
придивлятися до навколишнього світу, помічати поруч дивне й загадкове, привертаю увагу до яскравих барв, звуків природи, де заховані тисячі запитань.
Школа природи стає школою сприйняття, фантазії, мислення та словесної творчості. Милування природою-це невід’ємна
частка морально-етичного виховання дитини,шлях до розуміння гармонії Всесвіту.

УСНИЙ ЖУРНАЛ «ПРО ВІРНУ ДРУЖБУ»

ВИХОВНИЙ ЗАХІД(за оповіданням В.О.Сухомлинського)

Мета: розширити уявлення дітей про те, що таке дружба, сприяти поглибленому осмисленню поняття «дружба» і «друг»; формувати моральні якості учнів: уміння дружити, цінувати і берегти дружбу, бути вірним другом.

Обладнання: текст оповідання В. Сухомлинського; конверти із за­вданнями для роботи в групах.

ХІД ЗАХОДУ

  1. Сторінка «Що таке дружба?-
  2. Читання оповідання В. Сухомлинського «Наш папа видужав»

У маленької Каті велика радість — видужав її папа. Більше року він хворів, лежав у лікарні, переніс три операції. Мама і Катя горювали. Не раз, бувало, прокинеться Катя вночі і чує: мама плаче.

А сьогодні батько вже на роботі. Здоровий і бадьорий.

Зустріла дівчинка у дворі своїх однокласників — Петрика і Гришу — і поді­лилася радістю:

  • Наш папа видужав!

Хлопчики подивилися на Катю із здивуванням, повели плечима і, нічого не сказавши, побігли ганяти м’яч.

Катя пішла до дівчаток, що грали в класики.

– Наш папа видужав! — сказала вона. Одна дівчинка із здивуванням запитала:

– Ну і що ж?

Катя відчула, як до горла підкотилася грудка, дихати їй стало важко. Вона відійшла до самотнього дерева і заплакала.

 Учитель. Чому заплакала Катя?

– Чому ти плачеш, Катю? — почула вона тихий, ласкавий голос Кості, мовчазного хлопчика, що сидів за самою останньою партою. Катя підняла голову і, схлипуючи, відповіла:

– Наш папа видужав.

– Як це добре! — зрадів Костя. — Біля нашого будинку в бору вже зацвіли проліски. Зайдемо після уроків до нас, нарвемо пролісків і понесемо вашому пані.

Радість засяяла в Катрусиних очах.

Учитель. Чому радість засіяла в очах Катрусі?

– Як ви ставитеся до вчинку Кості?

– Чи можна Костю назвати другом? (Навіть якщо він раніше не був другом,  то сьогодні він ним точно став.)

  1. Гра «Ланцюжок»

На дошці написаний початок речення «Друг — це той, хто…».

Діти «ланцюжком» висловлюються про того, хто називається другом, а учитель під час виступу учнів складає на дошці перелік ключових слів.

  • Взаємна допомога
  • Емоційна близькість
  • Розуміння
  • Вірність
  • Підтримка
  • Уміння зберігати таємниці

Висновок. Дружба припускає взаємну допомогу й емоційну близькість, тобто схожість почуттів, переживань. Від друга чекають вірності, у друга шу­кають підтримки — допомоги в скрутну хвилину. До друга йдуть з радістю — він розділить її з вами. Друг зрозуміє ваші заповітні мрії, збереже ваші таєм­ниці.

3.Складання моделі слова «друг».

 

ВІРНИЙ                        ДОБРИЙ                     СКРОМНИЙ

 

 

 

                                              СПРАВЖНІЙ ДРУГ

 

 

 

ЧЕСНИЙ                       ПОРЯДНИЙ                 БЕЗКОРИСЛИВИЙ

 

 

ІІ. Сторінка «Народна мудрість»  

Робота в групах

У  кожної групи — конверт з прислів’ям з окремих слів. Потрібно зібрати прислів’я і прикріпити Їх до дошки.

  • Один за одного стій, і виграєш бій.
  • Без друга на душі туга.
  • 3 хорошим другом веселіше у радості, легше у біді.
  • Вірний друг дорожчий за гроші.

 

— Перелічить людей, яких ви можете назвати своїми вірними друзями, і поясніть чому. (Наприклад: мамамій вірний друг. тому що вона лікує мене, коли я хворію, читає мені цікаві книжки тощо.)

ІІІ. Сторінка «Вчимося у природи»

Учитель. У природи є чого повчитися: як придбати друзів, однодумців у справі, яка цікавить тебе.

Ви, мабуть, спостерігали, як птахи летять на південь зимувати. Є птахи, що летять клином. Може, й ви ставили таке запитання: «Чому вони летять кли­ном?».

Учені теж поставили собі таке запитання й почали вивчати диких гусей. З’ясувалося, що кожен птах, що змахує крилами, допомагає подолати опір повітря птахові, що летить за ним. Завдяки такому клину вся зграя набагато збільшує швидкість порівняно із птахом, що летить сам.

Якщо гусак схоче відокремитися від свого клину, він одразу ж відчує, як важко летіти самому, і тому повертається на своє місце у пташиному ряду.

Якщо вожак утомлюється, він деякий час летить у хвості клину, а інший гусак займає місце вожака.

Цікаво, що, якщо якийсь птах або захворів, або поранений і змушений покинути зграю, то два інших птахи прямують за ним, щоб підтримати това­риша, допомогти. Вони залишаються з безсилим птахом доти, доки той не ви­дужає, або доки не помре. Тоді обидва гуси поспішають наздогнати свій клин і доганяють його самі або з іншою зграєю.

Хочеш мати друзів — будь гарним другом сам.

 

ІV. Сторінка «Ігрова»

 Гра «Так — ні — можливо»

  • Твій друг не зробив домашнє завдання і просить твій зошит, щоб списати. Чи ти погодишся?
  • Твій друг уживає погані слова і вирази. Ти станеш учиняти, як він?
  • Твій друг отримує погані оцінки, і тобі забороняють з ним дружити. Ти викону­ватимеш заборону?
  • Твій друг зробив щось погане, а наказують тебе. Ти розповіси правду?
  • Щоб мати друзів, потрібно вміти Їх завойовувати. Ти згоден із цим?
  • Щоб мати друзів, потрібно вміти бути другом. Це так?
  1. Підсумок заходу

 Робота в групах. Складання законів дружби

ЗАКОНИ ДРУЖБИ

  • Не обзивай і не принижуй свого друга.
  • Допомагай другу в біді.
  • Умій розділити радість з другом.
  • Не смійся над недоліками друга.
  • Вибирай друзів за душевними якостями, а не за одягом.
  • Не обманюй друга ні в чому. Будь з ним чесним.
  • Умій у тактовній формі вказати на недоліки друга.
  • Не ображайся на критику або пораду товариша: він бажає тобі добра.
  • Умій визнати свої помилки і помиритися з другом.
  • Не зраджуй свого друга.

ПІДГОТУВАЛА: ДЕЛЮРМАН Г.В.

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

 

 

 

 

 

Чудова пора.

Чудова пора – осінь! Урок малювання на природі на тему “Фарби осені”. 5 клас.

Вчитель: Явтушенко Л.В.

Із безліч професій на Землі, Які вже є, яких ще будуть вчити,- Є головна , як вищий, сущий хліб, І назва цій професії – Учитель. Учитель – професія унікальна. Подібної у світі просто немає. Всі професії починаються від учителя. Педагог своїм серцем, розумом формує завтрашній день: людину, суспільство. Вчитель допомагає школяру знайти правильний вибір у житті. Свято вчителя цього оку в школі відзначали за чашкою кави. Це був святковий урок, до якого готувалися не тільки діти, а й вчителі. В процесі свята лунали музичні вітання, запальні танці, які створювали святковий настрій. З професійним святом привітала вчителів педагог – організатор Харченко Н.П., побажала міцного здоров’я високих злетів, творчих перемог, мудрості, доброти, талановитих дітей, миру і успіхів у вихованні підростаючого покоління в умовах НУШ.

Козацькі забави.

14 жовтня – День українського козацтва.

За дніпровськими порогами,

За південними дорогами,

За степами за широкими

Наші прадіди жили.

Спортивне шоу “Козацькі забави” у 4 класі.

Це славні українці, нащадки козацької слави, гідні правнуки запорожців.

-Бо козацького ми роду,славних предків діти,

І у школі всі вчимося рідний край любити.

 

4 клас Вчитель:Делюрман Г.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

04.09.18.

Зі святом!

 

 

Картинки по запросу картинка з днем учителя

 

Картинки по запросу картинка з днем учителя